Vilken helg!

Utgången i lördags blev klockren. Åkte till Jessica som var i Salabacke, byte om och satte oss ute på balkongen och började festande. Satt där ute ett bra tag innan Jocke ringde och kollade om ville komma dit där dem var. Men vi banga men bjöd in dem till oss istället. Satt även då ute på balkongen och mös och pratade. Super mysigt. Sen drog de klassiska ölspelet igång, fast på Jessicas vis inte alls de vanliga. Skit kul jag lovar. Ingen orkade ens köra klart den sista omgången då alla började känna sig väldigt rusiga så vi betällde dit en taxi och var sedan nere på stan till halv 1. Där nere ville Jessica träffa Rasmus så vi gick till Red Room där han var och där jag även träffade min gamla klasskompis Moa, åhh vad underbart det var att träffa henne skit kul. Satt där med henne, hennes pojkvän och hans kompis. Väldigt trevligt.

Sedan drog jag och Jessica till People, skulle egentligen ha blivit BJ men kom fram till att klockan skulle ha blivit alldeles för mycket om vi skulle ha knatat dit. Jocke och Frasse var redan på Etage.>Träffade på många jag kände faktiskt, kvällen blev lyckad. Väldigt lyckad faktiskt.

Träffade på Jocke och Frasse på Max för ett fyllekäk som vanligt. haha.
Sen tog jag och Jocke taxi till lägenheten som vi lånat av Jessica.

Bakisdag på söndagen, men det var det värt. Coca-colan är ett bra bakisbot.


Förfest på balkongen


Jessica på balkongen


Jag och Moas pojkvän


Jag och Moas kompis




Fartfylld kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Sjuuuukt trevlig kväll, tack gumman ! Puss

2008-09-23 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0