Vilken dag på jobbet

Vilken dag på jobbet, ni ska bara veta allt sket sig totalt och jag stressade och svettades som ett svin men nu sitter jag hemma framför Top Model och är åter lugn. Ingen fanns där jag skulle hämta nyckeln, jag hittade inte dit jag skulle, kom fel i denna jäkla ombyggda stad, jag hamnade iallafall inte där jag skulle men tillslut kom jag fram och ja då kom jag inte in. Jag fick inte upp låset, fick ringa dem som hade hand om det och medans han var på väg till mig kom jag in haha. Stackarn. Men han verkade inte vara sur. Tro inte att det är slut där, nej för när jag var på väg till firman så ser jag något som fladdrar på rutan, jag har fått en parkeringsböter, helt sjukt! För den stämde inte så jag hoppas att det löser sig.

Men det är även en bra dag för i dag är det den 15e och vi lämnar in våra lönelappar, yes. Det betyder att det snart rasslar in en massa pengar i kassan.



Ikväll är det kalas för kusin, får se hur jag gör eller om jag åker med och hälsar på Jockes familj.

Ska vila lite nu iallfall.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0