Ensamt

Kom hem för ett tag sen, jag skjutsade Jocke till Bromma flygplats eftersom han ska till Skåne på jobb. Men han blir inte borta länge, han kommer hem på tisdag kväll igen. Så det är lungt. Klart att det blir lite ensamt, ingen att vänta på när man kommer hem från jobbet men det blir mysigt att ses igen. Känns alltid som man varit borta ifrån varandra längre.

Så nu imorgon ska jag försöka ha lite egentid, för mig själv som man glömmer att unna sig ibland. Undra bara vad man ska hitta på. Men kanske blir lite friskis och svettis med Lina. Ska höra med henne imorgon.

Gjorde även hallonpajen som jag skrev om, ska lägga ut bild och receptet sen tänkte jag. Den blev iallafall super god. OCH vad glad jag blev när jag slog på tvn för ett tag sen. Min absoluta favorit film Coyote Ugly gick på tv. Världens bästa, och med super bra musik. Klart värd att se. Även fast man har den på film (ja vhs då) så blir den alltid mycket bättre när den går på tv.

 

Ska lägga mig i sängen och läsa lite nu tänkte jag
Hörs Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0