En siesta

Hemkommen för ett tag sen från jobbet, Jocke och jag samåker på morgonen och det är suveränt för då sparar vi bra mycket bensinpengar och så hämtar vi upp varandra vid fyra efter jobbet. Rätt mysigt också. Fick ett recept av Emma på jobbet idag, det var en potatis- och köttfärsgratäng och den gjorde jag idag. Super god blev den, så det blir en bra matlåda imorgon.

Ska skjutsa Kajsa till Alle strax, så efter det ska jag passa på att åka en sväng till Gränby centrum och sen sola lite tänkte jag. Tänkte kolla efter något att ha på mig imorgon, då det förmodligen blir en utgång. Men kan bli hemma med, man ska aldrig säga aldrig. Jag vet hur det blir, men just nu är jag laddad. En SIESTA som Jocke kallar det kanske man skulle ta imorgon efter jobbet så kanske man klarar en utgång. Annars brukar man bli så trött och då blir det aldrig en rolig utgång på fredagar. Lördagar är bättre! Men vi får se. Kontot hurrar inte just nu så borde inte åka dit men äh jag klarar mig nog. Fick som sagt inte så mycket lön förra gången då jag hade två obetalda semesterveckor och jobbade två, så som ni förstår så finns det inte jätte mycket pengar på kontot. Men men, det är kul att shoppa!

Måste åka nu Hörs Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0