Dagens slit.

Dagens arbete gick av bara farten, idag var tiden lite tidsbegränsad så vi fick slita. Men klara blev vi efter 2 veckors slit och vi blev bjudna på smörgåstårta till lunch. Mums och Emma tvingade i mig hela biten, den gick i till slut. Och benen är helt slut efter allt spring i trappor upp och ner, fram och tillbaka. Så dagens promenad som jag hade tänkt skippar jag för det känns som om jag redan varit ut på en långpromenad faktiskt. Vi tyckte även att vi var värda lite fika när vi skulle åka hem så jag Emma och Benita svängde in och köpte lite läsk. En sockerkick!

Åkte förbi Siba och kollade på telefoner innan jag skulle köpa mat. Tappade som sagt min telefon i toan så den är helt död. Ska skaffa abonnemang så vad passar bättre då än att införskaffa en ny telefon på engång. Visar senare vilken jag funderar på, kanske. Brukar glömma bort det. Hann även in en sväng på Jysk, där jag införskaffade en svart/vit pläd skit snygg att ha på sängen och sen en golvkudde för bara 100 :-, vilket kap.

Men nu ska jag hjälpa mamma att göra hemmagjord pizza, mumma. Ingen utgång ikväll, den blir nog imorgon. Passar bra till kulturnatten, säkert en massa folk på stan.

Hörs kanske senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0