Seg dag

Usch sov bort hela dagen känns det, vaknade kl 12 och ville inte ens gå upp då. Men jag tvingade upp mig själv. Jag har ätit fukost iallafall, men har inte kommit igång än. Känner mig super trött. Jag hade som sagt tänkt och städa men känner inte alls för det nu så jag får försöka komma i gång me det imorgon. Tänkte titta lite på Greys som är inspelat från veckan som gått och sen åka en liten sväng med bilen och har verkligen lusten till att shoppa lite. Men jag borde inte för jag har bestämt att jag skulle spara så mycket som möjligt från förra lönen och jag tycker att jag hållit det hyffsat faktiskt, bra mycket kvar av den så lite kan jag kanske få unna mig då det är löning till nästa helg. Skönt!

Det är tomt i huset, ingen annan hemma. Rätt skönt men ändå tråkigt också.
Hörs senare Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0