Manikyr eller heter det pedikyr.

Äntligen hemma efter en super trög dag, timmarna har gått så långsamt. Inte nog med att jag vaknade i morse och trodde att det var fredag. Herregud. Så äntligen var klockan fyra och pappa hämtade upp mig då jag och Jocke samåkte imorse men han hann inte komma hem från Stockholm till jag slutade så pappa passade perfekt med tiden. Ligger i en tom sängnu, håller på och tvättar mina sängkläder. Alltid så skönt att lägga sig i nytvättade.

Ska fixa lite med mina naglar nu som har tagit stryk av dagens arbete. Time for some manikyr. Som jag skrev så kan jag inte skilja på pedikyr och manikyr, så ja slog upp det på google och det var manikyr jag skulle göra. Ingenting med tår och fötter att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0