Vilken start

Jag hade tänkt att jag skulle blogga innan vi åkte in till stan igår men det blev så stressigt som det alltid blir för oss. Iallafall så var vi lagom svettiga när vi kom fram efter cykelturen som Jocke tog täten på. Vi kom till Frasse vid kvart över 8 så Jocke hoppade snabbt in i duschen jag sminkade mig snabbt och Frasse beställde bord för oss tre. Det fick bli people, allt annat var fullt. Vi kom precis till nationalsången, vilken tur. Det var skön stämning där och lagom mycket folk. Vi beställde in lite dricka och blev lite lagon runda under fötterna alla tre. Alla var glada efter vinsten, men vi tog en promenad hem till Frasse eftersom både han och Jocke skulle upp och jobba dagen efter. Så jag och Jocke tog cyklarna och körde in mot stan där vi hade bestämt träff med Elin. En väldigt glad Elin! Sedan blev det en jobbig cykeltur hem, köpte korv och riesen på statiol och sen en som det kändes väldigt lång tur hem med mycket skratt. Länge sen Jocke och jag skrattade så ycket när vi festat tillsammans, brukar ofta sluta i bråk. Men inte denna gång. En lyckad kväll. Nu är det bara att se fram emot lördagens match. Kanske i kungsträdgården, vi får se.


Frasse fokuserar på matchen


Om Jockes ögon ser ut som på bilden så vet man att han är packad haha.


Våran cykeltur hem

Kommentarer
Postat av: malin

arlandagymnasiet i märsta. vart gick du?

2008-06-11 @ 13:33:57
URL: http://maaalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0