Mysig dag på stan som slutade i regn

Dagen har varit mysig, dagen började med att jag vaknade av ett sms från Sara. Vi bestämde att vi skulle ses inne i stan vid 13.00. Så jag gick upp och åt frukost, kollade påtv och mer hann jag inte med, fixade i ordning mig och tog bilen in till stan. Mötte upp Sara och Bella som redan var där och vi stod och studerade Bellas väns lägenhet som låg mitt på Gågatan ett tag innan vi gickoch tog ut pengar och sedan satte oss på Café Linne, vi tog varsin bit och isthé med smak av persika och bara satt och pratade. Mesta dels var säkert om studenten och hur bra den dagen var för alla tre, men vi pratade även om en annan massa skit också. Väldigt mysigt! 

 

Efter 2 timmar säkert så begav vi oss ner på stan för att kolla lite, jag som sagt till mig själv att inte shoppa något mer kunde inte alls hålla det utan det blev två klänningar. Perfekta till den soliga sommaren som föroppningsvis kommer tillbaka snart. Sara åkte och jobbade och jag och Bella mötte upp Eve för att fortstta lite, dem var ute efter ett Sverige linne sominte fanns på Stadium längre. Sen gick Eve till bussen och jag och Bella gick snabbt genom stan under ett paraply eftersom det börjat ösregna just då. Blöta i hågen komv till slut framtill bilen och jag fick inte igång den, det gick inte en att vrida på nyckeln, men tillslut såfick loss rattlåset och vi kom hem!

 
I ösregnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0