Sveriges förlust och domaren är mutat

Sveriges förlust och domaren är mutat, jo jag lovar ni såg själva hur han blåste för våra svenskar hela tiden.Jag kan slå vad om att han var mutat. Men inget att göra åt saken nu. För den andra delen så spelade Sverige helt värdelöst också, såklart var det Sveriges lagkapten som stack ut mest och iallafall kämpade mot vad resten av laget gjorde, Anders Svensson gjorde en hyffsat match tycker jag med. Men Zlatan då, varför bytte dem inte ut han, man såg redan i början av första halvlek att han hade ont, okej om han är den som för Sverige men idag gjorde han inte mycket väsen av sig. Men han hade ont och det såg mn. Kan inte Lagerbäck bara byta ut han och sätta in en fräsch spelare.

Iallafall så är Jocke SÅKLART tjurig vi har inte sagt ett ord till varandra sen vi lämnade Björklinge och inte närvi komhem heller, men det är lika bra att låta han vara.

Ska se en film nu tror eller så ska jag sova, vi får se God natt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha ååh men jocke då.. tar de så hårt alltså. Hoppas de har gått över :)

2008-06-19 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0