Städning av studentflak

Nu har jag äntligen städat av det värsta från studentflaket. ÄNTLIGEN är allt över som har med skola, pengar och fixa att göra. Vi har eller ja hade nämligen så i klassen att det bara var vissa som gjorde saker, som nu till flaket var det bara jag plus några få till som lade ner tid på det. Folk som lovat komma med exempelvis lakan mm som aldrig kom så man fick fixa fram i sista sekunden, betala för resten av klassen. Inte ett dugg tacksamma över att min pappa körde runt oss gratis med sin traktor och kärra Vi slet som djur vissa för att allt skulle vara så perfekt som möjligt till studenten medans vissa inte brydde sig. Vi var beredda att slänga av resten som inte hjälpte till samma dag som studenten var, tänk att se dem stå dem där och se ut som fån. Det hade varit så jäkla kul och ett rent nöje att se. Men snälla som vi är så höll vi mun och njöt av våran sista tid med de resterande i klassen som man var ledsen över att skiljas från. Så det är inte bara ledsamt att skiljas från klassen utan också ett rent nöje att inte behöva tjata och känna sig som en tjatig jävla morsa. Jag tycker inte illa om de så men ibland kunde de vara riktigt irriterande människor, själviska människor rent ut sagt.

Men jag tackar för 3 bra år ändå <3

Här har jag börjat städa flaket.

Vems strumpa?


12 tjejer och en kille!
+
Drickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0