Produkt från Sally Hansen

Ack ack stackars händer, man är tvungen att tvätta dem ganska ofta eller jag känner att jag måste det för alla kemikalier som används i alla produkter som vi använder oss av. Svar till Bellas kommentar härom dagen som jag glömde svara på. Jag sanerade till exempel möbler efter en brand idag, har städat bodar och kontar, igår var jag i ENköping och sanerade efter att de släckt med pulversläckare, alltså lite allt möjligt.

Jo men tillbaks till mina stackars händer, men nu har jag iallafall tagit bort gammalt nagellack, smörjt in händerna med Helosansalva, känns som att det är det ända som hjälper, lite lagom klibbigt sådär, sen använde jag mig av en produkt som kommer ifrån Sally Hansens kollektion som man använder till nagelbanden, super bra. Nu kommer Kajsa blir sur när hon ser det här inlägget eftersom jag har lånat lite av Maximum Growht som är hennes. Men men. Ska snart måla mina naglar med mitt favorit nagellack för tillfället och det kommer från Mavala Honh Kong nr 19, super snyggt. Får se hur länge det håller pga arbetets slit.

 

Kommentarer
Postat av: Bella

oj, de låter jäävligt håårt! som en man, du är duktig du ;)

2008-06-26 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0