Sover som en stock

Ja jag sover som en stock fram till 12 dem här lediga dagarna, inte bra då jag ska upp klockan 7 resten av de sju resterande veckorna framöver. Men men äh jag njuter av stunden, men 12 är kanske lite och ta i då. JAg lider just nu av det där ont-i-halsen ELLER allageri-symtomen, det är sådär jobbigt när man inte kan skilja på det. SÅ jag har proppat i en allergitablett och en ipren, kan väl inte skada!?

Inte behöver jag åka in till stan för att fika lunch heller,  Alex åkte med mamma in till stan istället för att stanna här. Så då kan jag äta Falafel, gud jag har längtat i flera dagar. Så idag bli ännu en latar dag.

Nu ska jag kolla på ett inspelat avsnitt av Leilas mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0