Sen kväll blev det

Jag gickoch lade mig efter att ha somnar mitt i filmen. Jocke och Krille kom hem vid kvart ver sex och Jocke med världens fyllehicka. Jocke slocknade direkt vid köksbordet med huvudet på bordet och Krille slocknade i sängen direkt. Men inga problem i morse, vi låg och mös ett tag i sängen innan jag gick upp och gjorde lunch till alla. Krille vaknade vd 16.00 haha. Snart är det dags för middag, det blir grillen med hela familjen. Men kanske inte så kul eftersom det första som hände var att jag fick skäll av pappa eftersom jag lånat bilden av dem nu när dem varit borta, fattar inte(?) det brukar vara okej men tydligen inte nu. Jag hatar hans humörsvägningar, åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0