Seg som få

Har äntligen vart och hämtat bilen hos min morbror. Har fått låna min mormors bil nu när hon är sjuk och eftersom hon aldrig mer kommer att få köra bil. Men min morbror krockade med ett rådjur och han var tvungen att lämna in sin bil och han var i större behov av bil än mig. Jag kunde lika gärna låna mamma eller pappas bil när jag behövde. Men nu äntligen var bilen klar och vi var dot en snabbis. Jocke har inte kommit hem än, men jag ringde han och det var upptaget och då brukar han vara här med bilen och sitta där i och pratat i telefon (som vanligt) och såsant så. Där satt han. Skönt ändå, man blir lite orolig när han bara skulle in till stan och handla. Men jag kan vara lugn.

Jag är sjukt trött och borde sova,men jag är ändå ledig i morgon så jag kan sova ut då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0