Pojkvänner är inget att ha ibland

Nej ibland är pojkvänner bara en börda!

Det började super bra och super mysigt hos Jockes faster Ewa som hade sin försenade 40-års fest, trevligt folk och Jockes alla kusiner var där utom Markus som haderamla med crossen och skurit upp armen och fått sy, ändå borta i Tyskland tror jag att han var. Men iallafall så var det bål, god mat se serverades dedt kladdkaka, jordgubbar och grädde. Bålen stod till min förfogan och jag tog ett par glas. Det blev även tipsrunda där mitt i och jag Jocke och Krille hade alla rätt därfrågorna handlade om Ewas liv som ung. 10 av 10 alltså så det blev utsalgstävling vem som kunde slå ner en spik med mist antal slag, vi kom trea och vann en ljuslykta. Eftersom Jockes föräldrar har hund så var hans mamma nykter idag och körde såvi hade bestämt att vi skulle åka med henne hem så vi åkte runt halv 12, Jocke blevsut för att vi alltid ska åka så "tidigt" (enligt han). Vi åkte hem hit ett tag sen drog vi upp till idrottsgården där Elin och Lisa hade avskedsfest, helt dött var det alla hade typ dragit och klockan vara bara 12(?). Så Jocke fick för sig att åka tillbaka till hans faster så han hade bokat taxi dit, det var där jag ledsnade och jag drog hem och han och Krille drog dit. Jag lackade ur som vanligt vid sånna härtill fällen, men det är bara för att han alltid ska ha som han vill annars blir han sur och kan aldrig tänka på mig. Han vill aldrig göra saker jag vill och det är det jag blir sur på jämt så nu ärnog Krille sut påmig med eftersom jag blev lite irriterad på han med, men sånt är livet och jag klarar att leva med det.

Nu ska jag ha en lugn stund för mig själv och kolla på en film och mysa.

Kommentarer
Postat av: evelina

keep the fire up, jag har ingen pojkvän längre-- :'(

2008-06-29 @ 17:22:32
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: bells

inte lätt ibland alltså.. jäkla jocke

2008-06-30 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0