Nu sitter jag vid frukostbordet

Nu sitter jag eller vi vid frukostbordet, det tog sin lilla tid när hungern verkligen började verka i magen nej då kunde jag inte ligga kvar nå mer, Jocke kom också upp efter ett tag och nu sitter vi här och har ätit upp båda två. Och som vanligt på helgerna bråkar om vi om vem som ska få läsa UNTs B-del först, alltså sporten haha. Men det brukar oftast bli han eftersom han tydligen anser att det är hans (på något konstigt sett!). Ikväll är det 40-års fest för Jockes faster och vädret ute ser inte ut att vara så rolig för att kunna sitta ute, men pratade med Jockes mamma i telefon i går kväll och hon hade varit dit och satt upp partytält sålite vindstilla kan det kanske bli iallafall.Får se sen om vi hinner svänga förbi en stund på Elins avskendsfest, det hoppas jag verkligen! Klart man vill säga hejdå till sin älskade vän som ska till USA, men än åker hon inte så något till tillfälle ska väl kunna planeras in för träff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0