Morgondagen

Imorgon blir jag och Alex hemma igen då eftersom alla andra jobbar. Blir väl ungefär som idag, att inte göra något. Måste iallafall in till stan för att köpa lite lunch till oss då jag helt missade det när jag var och handlade tidigare idag. Sen har ja lovat min kusin Emma, eller inte kusiner men typ att fika någon dag nu veckan innan jag börjar jobba. Men imorgon blir det nog inte ska försöka att fixa det någon annan dag. På torsdag blir det iallafall lite jobb på Bergagården, jag älskar det stället. Men det var bara ett litet sällskap som skulle dit, men lite pengar blir det iallafall till den 25e.

Jocke är på toa haha så jag kan inte borsta tänderna än, men snart säkert. Sen ska vi sova gott.
God natt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0