måndag

Tyvärr så kommer det inte att bli så mycket bloggande resterande 7 veckorna eftersom jag har börjat jobba och jobbar mellan 7-16. Men förmodligen så kan det hinnas med några inlägg efter jobbet och under kvällen. Jobbet gick bra och imorgon tar jag firmabilen till Enköping för att göra ett jobb. Förhoppningsvis så blir man borta några timmar så att tiden hinner gå, annars så tar det det lite tid att åka dit och hem också.

Kom hem 16.10 eftersom det bara tar 5 minuter kanske inte ens det hem igen. Det är skönt, en tjej jag jobbade med idag kom från Harbo och åkte heimfrån 5.20, usch stackarn. Men jag är iallafall nyduschad, ätit och hunnit med en ansiktsmask nu, känns himla skönt och avslappnade. Hittade även en godispåse Familjen Guf ifrån midsommardagen. Det fanns några bitar kvar. Tänkte spara lakritsen till Jocke så att han får lite efterrätt. Han jobbar sent idag och är i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: bella

Va de jättejobbigt å jobba. va gjorde du?..

2008-06-23 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0