Lång sovmorgon

Vilken sovmorgon det blev, väldigt skönt. Därför tog jag bara en kopp soya choklad och banan med nötter, annars blir min dag helt fel om jag inte är lunchen ungefär vid 12. och den orkar jag inte med en stor frukost. Det blir min mage som kånglar om jag inte äter när jag ska. Men jag har ännuinte hunnit lära mig det själv, men jag försöker.

Vilket väder då, åh vi som hade bestämt att vi skulle cykla in till Sverige matchen ikväll men så lär det inte bli. Jag såg lite regnstänk på fönster, kanske blir bättre men det blåser så mycket också. Annars blir det taxi,eller så blir vi hemma. Vi få se.

Nu ska jag kolla på ett inspelat avsnitt av Janice Dickinsons show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0