Jag har dödat en fågel

Usch stackars fågel men de flyttade inte på sig när jag kom med bilen, dumma fågel. Den var så lite. Iallafall nu är telefonen min, men såklart så säger dem att man måste ladda den över natten för att batteriet ska fungera bra. Är det verkligen sant? För snart stter jag in mitt sim-kort, jag blir tokig jag vill börja fiffla med den. Den är så snygg och snart kanske det blir lite snyggare bilder i bloggen. Hoppas på att kameran är bra bara. Men vilket kaos det var i telefonaffären, jag svettades bara av att se de stressade som jobbade där, herregud vilken rusch det blev, och en gubbe som ville fiffla med något fattade inte riktigt vad det var men.

Nu slutar Jocke så vi ska åka till Gränby och köpa en ny parfym till han, jag tyckte så synd om honom igår. Han tappade den i trappuppgången hos Frasse och eftersom han lägger ut så mycket för mig så tyckte han att jag kunde betala så vi blev kvitt och det kan jag gå med på. Men vilken tur för Frasses grannar nu luktar det iallafall armani i trappan. MUMS! Men vi får se om jag gör middagen innan vi åker, det blir pannkakor.




Kommentarer
Postat av: malin

ok, och tack så mycket! vad ska du göra i framtiden? plugga, jobba?

2008-06-11 @ 16:19:38
URL: http://maaalinsliv.blogg.se/
Postat av: Sophié

ja förmodligen! :( hade varit roligt att träffa på dig :) jadu, ingen aning :P

2008-06-11 @ 18:12:39
URL: http://sophiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0