Idag blir det träff med kusin x 2

Vaknade faktiskt vid 10 idag, ganska skönt och jag var vrål hungrig även om jag åt en hel banan vid 7 när Jocke åkte till jobbet. Har ätit frukost och sitter och kollar på en himla bra film, kan kolla vad den heter sen. Var precis upp och väckte Alex, han ville ha skjuts in till stan så det passar bra när jag ska in till stan och träffa Emma. Vi ska ta en fika och kolla runt lite i affärer, jag ska försöka få med henne i lite secondhand affärer och jag tror inte att hon bangar. Sen fick jag ett smsav mn kusin Sofie som undrade om jag ville följa med henne till stallet och rida, klart jag vill skit kul ju. Har ridit sen jag var pytteliten så absolut ska jag med henne. Ska vara hemma vid 3 såska vi ta oss dit tillsammans.

Nu ska jag göra i ordning mig, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0