God morning

Gick upp halv 9 idag för att skjutsa mamma till jobbet hon skulle påpersonalutflykt och då passade det bättre om jag hade bilen hemma så kunde jag ha användning av den. Ska skjutsa in Kajsa till Alex senare också så. Jag skulle ha bloggat ett sista inlägg igår innan jag skulle sova men internet funkade inte, hade behövt det då jag aldrig somna. Det blir inte lättare heller för att man har en pojkvän som somnar direkt. Jag fattar inte hur karln lyckas.

Nej nu ska jag äta upp mina Finn Crisps och dricka upp mitt thé för att sedan se Sex and the city och sedan äntligen få fiffla med telefonen.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Ankan

Frida du satsar på blogglivet du me =D Hoppas du mår bra?! Har inte sett dig på år & dar! Hästfronten är den nerlagd för länge sen? ta hand om ig =))

2008-06-12 @ 14:51:08
URL: http://ankanibristpafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0