God morgon eller?

Nja vakande runt 11 kanske men låg kvar ett tag och inväntade Jocke, han vaknade lte senare efter att jag legat och kollat in mina "dagliga" bloggar. Sen låg vi bara och mösoch pratade lite om hur vi skulle göra senare. Som planerat så sullevi kolla påmatchen på Vaksala torg ikväll,men somvädret ser ut nu och som det stod i tidningen att det skulle bli skurar blandat med åska så känns det inte så lockande. Men Jocke är och ringer till Fyrishov för att kolla om det är 20-årsgräns där ikväll med eftersom det inte står något om det på ticnet. Får bli där då isåfall, för mig spelar det ingen roll jag skulle lika gärna kunna sitta inne på en pub eller inne på People som förra gången. Men Jocke är lite mer intresserad så han får bestämma vad som passar han mest. Coffe skulle väl med han med ochför han spelar det inte så stor rol heller bara han får öl så.

Nu ropar Jocke, får gå och kolla vad han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0