Fotboll snart och vi har inte hunnit iväg

Fotboll snart och vi har inte hunnit iväg än,  vi bestämde oss för att vi skulle åka och köpa lite godis innan matchen ikväll som nu börjar om 30 minuter och Jocke har somnat bredvid mig här i sängen. Han sover som en stock och säger bara att vi ska åka snart haha skit samma det är ändå han som vill se fotbollen, klart jag tycker om fotboll men det är alltid roligare när Sverige spelar. Jocke var super grinig när han kom hem, han blir alltid det när han är trött och stackarns arbete tar kol på han. Han säger att han bara behöver en Siesta som han kallar det, alltså en lite tupplur. Får se efter om han är lire gladare.

Glömde berätta att jag var och gjorde ett litet arbete på Åby anstalt idag och usch det satt några killar utanför och jag kände hur dem kollade lite, sen när jag ska gå ut och hänga upp en matta så busvisslar dem, ah flera gånger till och med. Jag försöker låtsas som ingenting men Lisbet som jag jobbar med hörde också det och började asgarva. Shit ah läskigt, man vet inte vad dem har gjort för kriminellt. Men det är en öppen anstalt så det är knarkare säkert och någon som försökt smuggla sprit etc, vet inte riktigt. Inte jätte farliga människor iallafall.

Ska väcka Jocke nu Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

läs gärna inläggen under kategorin "sorg - tiden läker inte alla sår" o kommentera, skulle betyda mycket.

2008-06-26 @ 20:31:03
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Bella

haha frida, du är poppis bland alla.... killar.. knarkare.. ;)

2008-06-28 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0