Ett sent inlägg

Hann aldrig blogga imorse, vakande runt halv 11 gick upp och kollade på ett inspelat avsnitt av Gilmore Girls och åt frukost. Vid 12 kom Jocke hem och åt lunch med mig han hade någon grej han skulle fixa hemma, annars är dte ovanligt att han kommer hem till lunch.Åkte in med han till stan och hämtade mammas bil och tog en sväng till Gränby centrum, därblev det två linnen och ett par jeans.Köpte lite mat till middagen också.

Nu sitter jag ute med Sofis mode, riesen och smoothie som var äcklig(!) och bara njuter!

Hjälp mig, vilka är snyggast?
 

 

Kommentarer
Postat av: bella

jag tycker dom översta var snyggaste :)

2008-06-09 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

dom andra

2008-06-10 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0