Campa?

Idag har jag haft en såndär åh jag vill åka iväg med Jocke och campa haha, inte i tält dock utan i våran husvagn. Tänkte först denna helg, men kom på att det är 40-årsfest och avskedsfest för Elin. Men så kom jag på det! Vi ska åka till Uddevalla nästa helg och sova på hotell med hela Jockes släkt och några till. Jo för det är så att det är VM i cross, och Jockes kusin kör och vi ska titta. Trevligt att komma bort, men är lite trött på allt krök och om jag vet rätt så blir det ett riktigt stå hej. Få hoppas på en lugn och mysig helg bara.

Men som det låter nu så ska vi försöka åka till Grekland v.33 d det är Jockes sista semestervecka och jag slutar jobba v.32. Det klaffade precis. Ska kolla på lite resor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0