Åska och blixt, och nu blir det köttfärs- och qournfärs.

Idag var jag så himla bloggsugen, hade kunnat blogga flera stycken inlägg. Men så klart har det varit ös regn, åska och massa blixtar här hela dagen. Jag och Kajsas pokjvän har varit hemma idag eftersom han brutit foten och jag inte börjar jobba för en omen vecka. Tur det att man inte var ensam kan jag säga, fast båda har iof varit rädda. Men bättre än att vara själv iallafall. Så jag har sprungit runt i huset och dragit ur alla kontakter och på något konstigt sätt så slutade internet att fungera så det har varit till att sitta och läsa och har varit en sväng till Maxi och handlade. Träffa även Louise där, var himla länge sen. Vi käkade bara fiskpinnar och potatis jag och Alex,men nu ska jag sätta igång och göra en köttfärspaj och en quornpaj.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0