Äntligen fixade sig allt

Det blev lite komplicerat med telefonen och minneskortet, men vi kom sen på att minneskortet var för stort för min telefon. Jag hade köpt 4 GB, men kunde bara ha 2 GB, så jag fick byta med Jocke och det ska han vara glad för, han tjänar på det. Men det räcker bra med 2 fr mig, det är bara att lägga över bilder man har knäppt i datorn istället. Jocke smart som han är stängde av sin telefon och när han skulle sätta på den såkom han inte ihåg pinkoden, 2 försök men med ett tredje så skulle telefonen inte fungera. Så han åkte hem till Björklinge för att leta reda på kuveret. Komme väl tillbaka snart skulle jag tro Nu är det fotbollsdags, Österike-Polen.

Här är lite bilder från dagen:


Sjutsade syster till Alexander.



Fikade hos Farmor och farfar.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Får se om jag lägger in bilder på skorna jag köpte idag, annars blir det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0