Zlatan och en väska för 110 000?

Vi sitter ute på altanen och myser lite, inte är det ett varmt sommarväder ute inte, nej det blåser kalla vindar usch. Var nyss ute på en kort promenad för att hämta en cykel. Gårdagen blev lugn och jag som hade hoppats på att få kunna ta fram mitt Jordgubbsvin och köra en utgång, men vi blev hemma med syster och kusin framför en film med grillat och potatis, intefel det heller. Jag somnade såklart innan flmen var slut såjag tänkte snart gå in och kolla klart på det jag missade. Juste jag och syster åkte och hämtade upp kusiner x 3 och åkte till Ulva för att plocka jordgubbar, faktiskt väldigt mycket folk och väldigt goda gubbar. Men såhär en södag är det skönt att man inte var ut igår för då hade man varit alldels för seg imorgon när man ska upp kl 6 och jobba, istället kan man bara ta det lungt och vara förhoppningsvos pigg imorgon,


Jag sitter och dricker Fruktsoda och äter upp gårdagens salta skruvar och Jocke sitter och läser senaste Chic tidningen och är facinerad över hur mycket pengar alla kändisar har, tex som Zlatans Helena Seger går med en väska för 24 000 på bilden, det är inte ens en månadslön för en "normal" arbetande, sen har hon en väska för 110 000, är det ens möjligt? och vem betalar den då, jo det borde vara Zlatan för vad ska hon få dem pengarna ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0