Vet ni vad..

Jag har hittat min borttappade kamera, YES!

Jag är sådär konstig så jag kan känna på mig saker att det ligger på ett speciellt ställe, som när jag tappade bort min bankdosa så när jag gick förbi min sminkväska av alla saker så kände jag "där ligger den" och ja tänka sig i min sminkväska låg den konstigt nog. Så nu med kameran så har jag hela tiden känt på mig att den legat i en systempåse,så varje gång jag sett en sån så har jag tittat i men inte funnit något resultat. Men idag när jag skulle kolla i mamma och pappas klädgarderob i hallen så hittade jag en påse med mina träningsskor i och kollade i den och vad fan jag!? JO om inte min kamera, och oj vad glad jag blev,så jag smsade pappa på engång av ren iver och fick som svar tillbaka: Bara en.. Eftersom jag tappat bort en till.


Men jag är glad iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Fridaa! jaa du sa ju att du trodde den låg i källarna där... men jaha, mammas å pappas garderob. Vilken tur att ni inte hann köpa en!

2008-07-19 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0