Polly och färdigmat

Det blev ingen lagmat utan färdigmat, vi tog det orkade inte ställa oss i köket och laga något. Jag köpte Ost-snitzel eller vad det heter och Jocke tog lövbit. Jag fick smaka en bit och tyckte inte alls den var god, sen när jag hade hängt tvätten så hade han inte ätit upp den heller för han tyckte inte alls den smakade gott, han har ätit den tusen gånger förrut så hoppas på att det inte händer något konstigt i våra magar sen. Men det gör det nog inte för vi tog en varsin minibit bara.

Sitter och äter upp Jockes Pollypåse, som jag sen kommer ångra eftersom jag får ont i magen av choklad och allt som det finns mjölk i. Och inte får man se Allsång heller, nej för eftersom Alex påminde om att det var Helsingborg-AIK på tv. Men tur så har vi inspelningsbar digitalbox så vi ska kolla på det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0