Paus

Promenaden blev cirka 40 minuter och det var skönt. Pratade med min arbetsledare, jag blir hemma imorgon för en uppvilning sen jobbar jag på fredag. Jag vet jag är velig, men jag mår upp och ner. Ibland känner jag mig bra, sen får jag ont i huvudet, hostar eller så ömar det på något annat ställe. Jag blir så less på att alltid vara sjuk. Det är sådär så man inte riktigt kan sätta finger på vad som är felet utan det bara känns så hängigt och segt. Men va fasiken jag blir jämt såhär när jag bli sjuk, lite väl hemmastad och svårt att komma tillbaka till skolan eller jobbet eller vad det är. Men jag tog tag i det nu och jobbar iallafall en dag den här veckan.

Men nu ska jag vila lite, strunta i datorn för ett tag och bar ata det lungt och kolla på tv. Men vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0