My Enéci Lady



MIN ÄLSKADE HÄST (fast här med nya ägaren)
My Enéci Lady (My)

Min häst var:

En valack ( )
En hingst ( )
Ett sto (x)
Äger jag ( )
Äger mina föräldrar ( )
Bor hemma hos mig ( )
Är under 148 (x)
Är över 148 ( )
Är bra på att hoppa (x)
Är bra på dressyr (x) sådär, hoppning var mer vår grej
Är bra att rida ut (x)
Har världens steg (x)
Kan vara jättebusig (x)
Är rädd för något (x)
Är ofta ganska nervig ( )
Är jättesöt (x)
Är tjock ( )
Vill äta hela tiden (x)
Är brun ( )
Är skimmel ( )
Är Fux (x)
Är svart ( )
Är annan färg ( )
Är yngre än 5 år ( )
Är mellan 5-10 år (x)
Är mellan 10-15 år ( )
Är äldre än 15 år ( )
Har tävlat mkt (x)
Har vunnit fler än 5 ggr (x)
Har vunnit fler än 15 ggr ( )
Har startat hoppning (x)
Har startat dressyr (x)
Har startat trav ( )
Har startat medelsvår (x)
Har klarat en bana felfritt (x)
Har fått championatspoäng ( )


Tillsammans har vi:

hoppat (x)
dressyrat (x)
ridit i skogen (x)
badat (x)
tävlat (x)
tävlat lokal (x)
tävlat regional (x)
tävlat nationell eller högre ( )
startat hoppning (x)
startat dressyr (x)
hoppat över 1 meter (x)
fått över 70% ( )
startat LA hoppning (x) om jag minns rätt, men kan även ha fel
startat LA dressyr ( )
startat medelsvår (x)
vunnit en tävling (x)
fått fler än 5 plac (x) Vi hade många placeringar jag och mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0