Mensvärk

Sitter här hemma helt ensam, alla andra är ute på bravader. Jag och Jocke skulle ha åkt till hans faster Ewa och hennes sambo Mårten och fika, men jag känner mig inte så pigg. Mensvärk som en tok, de senste 5 gånger kanske så har jag fått världens mensvärk, har aldrig haft det förrut då kunde jag leva som vem som helst, men nu usch är det hemskt, ont i magen, ont i huvudet och illamående, och jäkligt sugen på allt, helt sjukt. Jag går och små äter av allt som finns i huset. Det är hemskt och sen efter att jag ätit allt så mår jag pyton, haha. Men sånt är livet och stackars Jocke och hela familjen som måste stå ut med mig. Undrar hur många gånger jag har grinat idag haha och varit arg och tänkt att nej jag orkar inte bo här längre, jag måste flytta. Men tur att man ändå har en ganska så förstående pojkvän som kommer och kramar en ibland. Nu vill jag att han kommer hem, jag behöver få några kramar till.

Jag bara fruktar för morgondagens jobb, brukar bli värre värk än första dagen. Men aja jag får stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0