Hej hej duschen

Jocke har fortfarande inte kommit hem, gud vad dem kör med dem på jobbet. Är det verkligen tillåtet att jobba från 07.00till ja han har inte kommit hem ännu och klockan är 21.34. Alltså har han nu jobbat i snart 15 timmar. Usch fast jag lider mer än vad han gör, han märker inte hur tjurig och grinig han blir utan det är jag som får ta stryk. Men men hoppaspå att det blirändring snart annars kommer han säkert bli utbränd. Hoppas såklart på det bästa.

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, jag brukar vara duktig och duscha direkt när jag kommer hem från jobbet, men jag blev lite seg och låg och läste lite bloggar och såg klart filmen.

Hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0