Hej bloggen

Hej bloggen!

Usch vad dagen har varit seg, den har gått segt även fast Ginny har varit med hela dagen förutom de första 2 timmarna, som förövrigt alltid får snabbast varje dag. Efter jobbet åkte iallafall jag och Ginny upp till Grnby centrum ett tag och kollade lite, hon hittade skit snygga klackisar och jag köpte en bikiniöverdel på rean. Kan bli snygg om man blir brun sen någon gång.Sen skjutsade jag hem henne och jag träffade hennes pojkvän Erik och Coffe, super länge en man träffa honom så det var skit kul. Fick en väldigt trevlig pratstund. Hans son River har sagt Pappa för första gången, han såg helt lyrisk ut när han berättade det.

Men nu får jag klara mig utan Ginny på jobbet  i tre hela veckor innan hon kommer tillbaks igen, hur ska jag klara dagarna. Men vi ska försöka styra ihop en ålandsresa nästa helg och sen ska hon och Erik förska följa med oss upp till Rullsand någon annan helg.

Sitter i köket nu, jag och Jocke hjälps åt att laga lax och ris, ska bli super gott för jag är jätte hungrig. Jag är rätt taggat för en utgång men inte Jocke då som vanligt haha. Men kan vara skönt att vara hemma och bara ta det lungt, åka och köpa lite godis och mysa framför en film.

Vo höres sen Puss

Kommentarer
Postat av: Ginny

Ja våra köp var riktiga fynd

:) Och tacke en en gång för sjusen guld värt kram på dej

2008-07-11 @ 22:00:44
Postat av: Bells

Nidå, the working cuple som inte orkar med något annat.. hoppas ni tar hand om varandra gullet!

2008-07-12 @ 09:55:56
Postat av: Frida

hahah Bella ja man blir helt slut av att jobb :p Men ikvällär det partaj som gäller :)

2008-07-12 @ 10:59:57
URL: http://forsbergfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0