Gårdagen

Jag förstår inte jag orkar verkligen inte med bloggen på dagarna, jag är helt slut usch det är hemskt. Hemskt att jobba, men ger en jäkla massa cash för den delenoch igår frågade Stina om jag kunde jobba över några timmar efter fyra så jag och två tjejer som heter Mathilda och Benita städade upp en massa skit efter målar jävlar (Evelina säg till grabbarna att man måste städa upp lite efter sig iallafall ;) ¨Så jag jobbadetill sex och sedan åkte jag hemoch hämtade badkläder för att åka hem till Jockes föräldrar för lite middag, det blev grillat med massa gott och glass till efterrätt som jag hoppade över eftersom jag är mjölkallergiker. Men super trevligt kväll med lite bad och sånt och var hemma vid 12 och jag slockanade direkt. Hittade Jocke ute i soffan vod teven vid 04 och väkte han och han gick och lade sig i sängen.

Jag hade ställt klockan på halv 9 för att vi två skulle ha oss en myskväll i någon stad som i Västerås eller Gävle men än har inte Jocke kommit upp så det blir förmodligen en dag hemma som vanligt.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0