Gårdagen

Fy fan vilken dag, vilken bakfylla alltså. Tog taxin hem igår vid 1 själv som jag sagt att jag aldrig ska göra. Alldeles för farligt tycker jag. Men jag mådde alldeles för dåligt och hade inte alls koll på vad jag gjorde. Aldrig mått så dåligt. Fy inte ens lite kul. Vaknade av att jag hade alla Jessicas saker i min väska, mobil, pengar, kort, nyckel. Och jag kan inte få tag på henne eftersom jag inte har henne hemnr och hon har inte kommit in på msn. Så jag hoppas att hon inte är allt för sur på mig imorgon. Men jag hoppas att hon kom hem på något sett.

Jocke är med en kompis på kryssning som dem bestämt sen en tid tillbaka. Redan ledsnat på att vara ensam, men det ska väl gå bra. Dem kommer hem på tisdag morgon igen så det är bara morgondagen jag måste klara av. Men som det ser ut så ska jag träffa Bella lite efter jobbet imorgon så då går dagen fortare.

Ska kolla Idol nu, hörs Puss

Kommentarer
Postat av: bells

naw, de där vill jag höra med om.. låter som en "rolig" söndag. Vi hörs sen.. :)

2008-07-28 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0