Fy Blondinbella, vad är det jag ser?

Jag har faktiskt alltid tyckt om Blondinbellas sida och jag följer Ungmamma15.blogg.se också och tycker om den. Men vad ser jag, jo då skriver hon såhär till Emelie där då om henne och hennes pojkvän Christoffer, Blondinbellasäger:

Gött att det håller på o gå åt helvete ert förhållande.. Det är sjukt o förlova sig när man inte ens vart tillsammans 1 år! Visste de skulle bli så här =D

Trodde verkligen att hon var mognare än så, fast iof så kan det vara någon annan som skriver det, men man vet aldrig! Hoppas på att det inte är hon.


Kommentarer
Postat av: sophie

så många som tar andras namn och kommenterar bloggar så det är nog knappast hon som har kommenterat det, mognare än så är hon nog.

2008-07-14 @ 13:36:39
URL: http://metrobloggen.se/sophieh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0