Dålig update

Det har varit dålig uppdatering från min sida, men har inte haft ork eller lust att blogga. Har även inte hänt så mycket som jag kan rapportera, men var och badade hos mormor igår och så skönt det var. Var dit med en blomma som tack för att jag får ha hennes bil. Hämtade ven upp Jocke hos Frasse efter det, men blev kvar där ett bra tag, satt och snackade och kollade på hans nyrenoverade lägenhet, super snyggt.

Idag hämtade Jocke upp mig efter jobbet och vi åkte hem till han och badade och solade, åh det var 26 grader i poolen men åh så svalkande. Sen åkte vi och köpte mat och nu sitter vi och kollar på filmen Be cool och käkar chips. Kvällens planer blev inte som vi tänkt, blev för trött. 


Njuter i solen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0