Dagen

Dagen har gått snabbt och det mycket tack varje Ginny. Ja för utan henne hade inte dagen gått i rasande snabbt tempo utan jag hade fått lnkat runt därsjälv och vetat att Sara fans någon annanstans och hade lika "kul" som jag hade det. För vi har knappt sagt ett ord till varandra. Men med Ginny pratar vi hela tiden och garvar. Åt allt, åt fula killar som vill ragga och mest för att vi blev trötta på slutet.

Det blir nog solning för mig och Ginny på solpalatset imorgon efter jobbet, super skönt. Men först blir det jobb mellan 7-16 ha trevligt! Men skainte jobba med henne skule tydligen vara med Sara.Sen blir vi nog på firman ett tag innan vi slutar.

Sen hoppas jag på att jag och Jocke drar upp till Rullsand och har det bara super mysigt, kanske besökerGävle city på lördagen. Men skule vara skönt att bara komma bort ett tag bara vi två.

Ska bränna en skiva med musik på sen måste vi sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0