Bra kamera någon?

Ska förmodligen in om ett tag och köpa en digitalkamera, någon som har en bra idé på en bra och som inte alls är dyr?

Börjar känna mig hängig igen, tråkigt. Men det blir inge jobb imorgon, men hade tänkt jobba på torsdag hur jag än mår. Måste ha pengar och det är en del pengar som går bort på tre hela dagar. Sen känner jag att man måste ha orkat jobba för att åka bort på en partyhelg som vi hade tänkt. Så jag hoppas jag orkar jobba torsdag och fredag. Hoppas även på att Jocke ska komma hem snart så vi kan åka in till stan och sedan ska vi laga mat. Köpte hem Quorn, både i filé och i bitar.Är sugen på filérna, men fårse Jocke är äkert inte sugen på det alls. Han tycker att det är läskigt att pröva något nytt. Men jag ska försöka.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Bella

Casio EX-S880



sådär heter Evves kamera å den är sjuukt bra. Kan lätt filma å de blir youtubeklipp direkt å bilderna blir hur fina som helst. Men den är nog rätt dyr.. vet inte!

2008-07-15 @ 17:42:42
Postat av: Elin

tack =)

2008-07-15 @ 20:04:39
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0